Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

ZHTEITAI ΤΟ ΠΙΟ ΛΑΜΠΡΟ ΑΣΤΕΡΙ...


Η όλη κατάσταση της τοποθέτησης διακοσμητικού πρωθυπουργού, μου θυμίζει τις παλιές ελληνικές ταινίες που πάντα ένας κομπάρσος, πρίν πέσουν οι τίτλοι τέλους, γινόταν ο πρωταγωνιστής. Κάπως έτσι λοιπόν και «εμείς» ψάχνουμε το νέο πρόσωπο, για τον δικό μας θίασο… το θέμα είναι όμως, πώς τον ψάχνουμε….

Μου φέρνει όλη αυτή η διαδικασία στο μυαλό, τα μαθητικά μου χρόνια…. Αν και έχει περάσει περίπου μια δεκαετία από τότε, θυμάμαι τις κινήσεις πανικού που κάναμε για να βρούμε μια συνοδό εν όψει κάποιου πάρτυ ή σχολικής εκδήλωσης.

Οι αντζέντες άνοιγαν και τα τηλέφωνα έπαιρναν φωτιά…. Η Μαρία καλή είναι αλλά μιλάει πολύ-έξω από την λίστα, Η Βάσω έχει ωραία οπίσθια αλλά κάθεται πάντα μέχρι τα μεσάνυχτα, έξω από την λίστα…. Κάπως έτσι ξεδιαλέγαμε και τις υποψήφιες παρτενέρ μας….

Στην δική μας, πολιτική παράσταση, ποιά ακριβώς είναι τα κριτήρια αναζήτησης; Γιατί σίγουρα στου Μαξίμου τώρα θα έχουν «ξεθαφτεί» πολλά προτεινόμενα πρόσωπα για τον πρωταγωνιστικό ρόλο…. Και επιτέλους τόσοι «ατάλαντοι»μας κυβερνούσαν τόσα χρόνια… τώρα θέλετε να βρείτε «Το Πιο Λαμπρό Αστέρι»…

2 σχόλια:

Teo είπε...

Λουκάς Παπαδήμος. Το βρήκαμε λες?
Ατάλαντος ή Αστέρι σου κάνει.
Εμένα πάλι μια απ τα ίδια.Τουλάχιστον δεν είναι της σιχμένης οικογένειας των ΠΑΣΟΝεοδημοκράτων.

Ανώνυμος είπε...

ααα πολυ ωραιο αρ8ρακι μου αρεσε αυτο το καλουτσικο αρθρακι γαμωτοοοοοοοο. τουλαχιστοοοοοοοοο